środa, 25 czerwca 2014

Montaż dodatkowego zamka w drzwiach

Bardzo dziękuje, za pozytywną opinię którą wystawił nam jeden z naszych zadowolonych klientów. To prawdziwe świadectwo naszej działalności na lokalnym rynku trójmiejskim. Jeśli chcesz zobaczyć więcej opini zapraszam Cię do odwiedzenia naszej strony na portalu trojmiasto.pl pod adresem http://www.trojmiasto.pl/BIS-Serwis-o49162.html

Poniżej zamieszczamy pełną opnie zamieszczoną wcześniej na trojmiasto.pl

Montaż dodatkowego zamka w drzwiach
Polecam bardzo tą firmę która faktycznie ma swoją tradycję i długoletnie doświadczenie. Mocną stroną tej firmy to profesjonalne podejscie do każdego klienta. W moim przypadku to był montaż dodatkowego zamka w drzwiach Gerda. Pewnego dnia udałem się do firmy (...) w Gdańsku z mysla załozenia dodatkowego zamka w swoich drzwiach. Na miejscu współnie ze sprzedawca wybrałem odpowiedni zamek i kazano mi oczekiwać na telefon w celu sprawdzenia dostępności danego modelu w hurtowni. Trało to tydzień po czym powiedziano mi że tego się nie podejmą. Po tym fakcie zaczełem szukać innej firmy która zrealizuje to zlecenie i przez przypadek natrafiłem na firmę Bis-Serwis. Tam usłyszałem ze nie ma problemu kiedy i jaki zamek. W ciagu dwóch dni zostałem kompleksowo obsłużony. Firmę Bis-Serwis polecam każdemu - firm dużo ale wyboru ( prawie żadnego ) żadnego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz